Kurumsal Kimlik & Logo & Katalog Tasarımı

Sizin için yeni fikirlerimiz var!

  • Tasarim Paketi

  • Örnek Çalışma
  • Çalışma Adedi
  • Revizyon
  • 1. Paket

  • 150TL

  • Şablon
    Örnek Çalışma
  • 1 Adet
    Çalışma Adedi
  • X
    Revizyon
  • 2. Paket

  • 350TL

  • Özgün Tasarım
    Örnek Çalışma
  • 3 Adet
    Çalışma Adedi
  • 1 Adet
    Revizyon
  • 3. Paket

  • 550TL

  • Özgün Tasarım
    Örnek Çalışma
  • 5 Adet
    Çalışma Adedi
  • 2 Adet
    Revizyon
  • 4. Paket

  • 950TL

  • Özgün Tasarım
    Örnek Çalışma
  • 10 Adet
    Çalışma Adedi
  • 3 Adet
    Revizyon
  • 5. Paket

  • Özel Teklif

  • Özgün Tasarım
    Örnek Çalışma
  • Süreli
    Çalışma Adedi
  • Süreli
    Revizyon

Fiyatlara KDV dahil değildir. KDV Oranı %18’dir.

Kurumsal Kimlik, Logo ve Katalog Tasarımı

Kurumsal kimlik olarak nitelendirilen kavram bir firmanın, kurumun, vakfın ya da bu tip başka oluşumların hem şirket içinde hem de şirket dışında duruşunu, davranışını, imajını temsil eden şirketin kimliği, firmanın iç ve dış dünyadan görünen yüzüdür.

Kurumsal kimlik firmalarda ortaya çıkabilecek olan kimlik kargaşasını yok eder. Aynı zamanda iyi tasarlanmış bir kurumsal kimlik firmaların, müşterilerin ya da hitap edilen hedef kitlenin gözünde prestij kazanmalarını, akılda kalmalarını, firmaların saygınlığının artmasını sağlar.

Kurumsal kimlik bir nevi kurumun imzası görevini görecektir ve bir kez kullanılmaya başlandıktan ve insanlar oluşturulan bu kurumsal kimlik ile firmaları kafalarında bağdaştırdıktan sonra, firmalar için tekrar bir kurumsal kimlik tasarımı oluşturmak çok zor ve zahmetli bir süreç olacaktır.

Kurumsal kimliğin birçok ögesi vardır. Antetli kağıtlar, zarflar, dosyalarkartvizitler, firmaların verdiği sertifikalar, firmalar tarafından çıkarılan kurumsal yayınlar ve raporlar, kataloglar, reklamlar veya broşürler, firmaların var ise bayrakları ya da ajanda, takvim, bloknot gibi promosyon ürünleri firmanın kurumsal kimliğini oluşturan bazı ögeleridir.

Bunların yanı sıra firmaların web siteleri ya da farklı dijital tanıtım yöntemleri de kurumsal kimliği kapsar.

Kurumsal kimlik kavramı bir firmanın tüm alanlardaki imajıyla ilgilenir. Bu nedenle firmanın aslında en önemli reklam aracıdır ve oluşturulmasında uzmanlarla çalışılmalı, hiçbir detay atlanmamalıdır.

Adresimiz

Kazım Özalp Mh İlk Adım Sk. No:21/9
GOP - Çankaya / ANKARA
(+90) 312 925 95 90
[email protected]